Sewige Lem Ois is so stad, so gmiadlich und woam, I lieg in da Wiesn, unter an Bam. Moch meine Augn zua, dann schlof i ei, bin jetzt über de Wolken und die Welt ziagt vorbei.... I hear a Locha, i kenn doch de Stimm, es wird oiwei lauter, du willst, dass i kim. Wenn du mi obhoist, wo bringst du mi hi? Sog is sche do und woad wer af mi? Und irgendwia hob ich koa Angst mea, I seg all die Leid, aus längst vergangener Zeit, und i gspia ois is vagessn und olle Fehler vagem und i glaub des is sewige Lem!Unvergessen Martha Stelzl Du fehlst uns: Helmut Daniela mit Rupert und Jakob Florian mit Simone